translation

Translation

Free Translation

>> Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Αν ο Θεός μας επέτρεπε να ζούμε τη ζωή μας χωρίς εμπόδια, θα ήμασταν περιορισμένοι. Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε τόσο δυνατοί. Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να πετάξουμε.

Ζήτησα δύναμη… και ο Θεός μου έδωσε δυσκολίες για να με κάνει δυνατό.
Ζήτησα σοφία… και ο Θεός μου έδωσε προβλήματα να λύσω.
Ζήτησα ευημερία… και ο Θεός μου έδωσε εγκέφαλο και μύες για να δουλέψω.
Ζήτησα να μπορώ να πετάω… και ο Θεός μου έδωσε εμπόδια να περάσω.
Ζήτησα αγάπη… και ο Θεός μου έδωσε συνανθρώπους με προβλήματα να βοηθήσω.
Ζήτησα εύνοια… και ο Θεός μου έδωσε δυνατότητες.

Δεν έλαβα τίποτα από αυτά που ζήτησα.
Αλλά έλαβα όλα όσα χρειαζόμουνα.

freemeteo

About This Blog

flagcounter

free counters

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP